phone+30 2310 488244 envelope info@realtydynamic.gr

Σύνδεση

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Στην Ελλάδα, σε αντίθεση με όλες σχεδόν τις υπόλοιπες χώρες του ανεπτυγμένου κόσμου, δεν υπάρχει νομικός ή άλλος περιορισμός στο ερώτημα αυτό. Θεωρητικά ένας ιδιοκτήτης μπορεί να αναθέσει σε όσους μεσίτες θέλει το ακίνητό του είτε προς πώληση είτε προς ενοικίαση. Ωστόσο η κίνηση αυτή δημιουργεί δυσκολίες οι οποίες εκ πρώτης δεν είναι ευδιάκριτες στα μάτια του ιδιοκτήτη.

Ένας επαγγελματίας κτηματομεσιτικός σύμβουλος αφιερώνει το 99% του χρόνου του προωθώντας ακίνητα για τα οποία γνωρίζει ότι έχει μεγάλες πιθανότητες να αποκομίσει και ο ίδιος οικονομικό όφελος. Όταν ένα ακίνητο ανατίθεται από τον ιδιοκτήτη του σε περισσότερους από έναν μεσιτικούς συμβούλους, τότε οι πιθανότητες για τον κάθε έναν επαγγελματία να καταλήξει σε συμφωνία με έναν υποψήφιο αγοραστή μειώνονται δραματικά. Σκεφτείτε το απλά: Για παράδειγμα πέντε διαφορετικοί σύμβουλοι προωθούν το ίδιο ακίνητο, δηλαδή πέντε διαφορετικές διαφημιστικές καταχωρήσεις και ένας υποψήφιος αγοραστής (γιατί τελικά ένας θα το αγοράσει). Ο υποψήφιος αγοραστής καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε διαφορετικές διαφημιστικές προβολές, δηλαδή ουσιαστικά καλείται να διαλέξει στην τύχη τον μεσιτικό σύμβουλο που θα τον φέρει σε επαφή με το ακίνητο. Πολλές φορές μάλιστα είναι οι διάφοροι αστάθμητοι παράγοντες, όπως για παράδειγμα μια προσωρινή βλάβη σε μια τηλεφωνική γραμμή, που καθορίζουν την εξέλιξη των γεγονότων...

Οι επαγγελματίες κτηματομεσίτες γνωρίζουν καλά με ποιο τρόπο οι παράμετροι αυτοί επηρεάζουν την δουλειά τους. Έτσι οι περισσότεροι όταν αντιληφθούν ότι ένα ακίνητο διακινείται από πολλούς μεσίτες ταυτόχρονα, μειώνουν σημαντικά τις προωθητικές δράσεις για το συγκεκριμένο ακίνητο και περιορίζονται σε ενέργειες λιγότερο δαπανηρές και φυσικά λιγότερο αποδοτικές, επενδύοντας με τη σειρά τους απλώς και μόνο στον παράγοντα τύχη. Αντιθέτως αφιερώνουν το μεγαλύτερο μέρος των ενεργειών τους (και των χρημάτων τους) σε ακίνητα τα οποία κυρίως κατ' αποκλειστικότητα εκπροσωπούν και για τα οποία γνωρίζουν ότι η όποια διαφημιστική επένδυση πραγματοποιήσουν, θα τους επιστρέψει τα επιθυμητά οικονομικά οφέλη.

Κατ' αυτόν τον τρόπο όμως το ίδιο το ακίνητο και κατ' επέκταση ο ιδιοκτήτης ζημιώνονται έμμεσα, αφού καμία σοβαρή προσπάθεια δεν καταβάλλεται από κανέναν από τους εκπροσώπους μεσίτες. Τέτοιες καταστάσεις κρύβονται συνήθως πίσω από κοινότυπες φράσεις του στυλ «... τόσοι μεσίτες το έχουν αναλάβει, και μετά από τόσο χρονικό διάστημα δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα...»

Τελευταίες αναθέσεις

Επανωμή, Δήμος Θερμαϊκού, Θεσσαλονίκη - Ανατολικός τομέας
Κέντρο, Δήμος Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη - Κεντρικός τομέας
Κέντρο, Δήμος Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη - Κεντρικός τομέας
Κέντρο, Δήμος Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη - Κεντρικός τομέας
Επέκταση, Δήμος Καλαμαριάς, Θεσσαλονίκη - Ανατολικός τομέας